FAQ

Nakupovanie

Nemusíte, stačí ak vyplníte objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom uvidíte históriu vašich objednávok, či predvyplnenú fakturačnú a doručovaciu adresu, ktorú nemusíte opakovane zadávať a taktiež  získate ďalšie benefity nášho vernostného programu.

Jedným z dôvodov môže byť, že zadávate zlé heslo alebo ste registrovaný prostredníctvom iného e-mailu. Ak sa vám nedarí prihlásiť do vášho účtu, kontaktujte našu zákaznícku podporu prostredníctvom mailu info@matchaday.sk alebo telefonicky na 0911 510 560.

Ak sa vám nedarí vytvoriť objednávku na webovej stránke www.matchaday.sk, zavolajte na číslo 0911 510 560 a radi vám pomôžeme s objednaním tovaru telefonicky.

Tovar vám bude doručený do 2 pracovných dní od prijatia emailu o expedícií tovaru. Pokiaľ potrebujete presné informácie o doručení balíka, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu info@matchaday.sk alebo na tel. čísle 0911 510 560 a radi preveríme kde sa váš balík aktuálne nachádza.

Veľmi radi vám poradíme pri výbere produktov, ktoré ponúkame na našej stránke. Stačí, ak sa obrátite na nás telefonicky na čísle 0911 510 560 alebo mailom na adrese info@matchaday.sk. Prípadne môžete využiť online chat na našej stránke. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky. 

 

Dostupnosť produktov, ktoré nie sú aktuálne skladom, vám radi overíme na info@matchaday.sk alebo telefonicky na našej infolinke 0911 510 560.

 


Doprava a platba

Balíky odosielame do 24 hodín od vytvorenia objednávky. Počas sviatkov či veľkých výpredajov však nemôžeme garantovať odoslanie do 24 hodín. Balíky expedujeme v najbližšom možnom termíne a následne je v kompetencii prepravnej spoločnosti, v akom termíne balík počas sviatkov doručí vzhľadom k vyťaženosti. Aktuálny zoznam prepravcov nájdete v sekcii Doručenie a platba.

Momentálne naši zazmluvnení prepravcovia nemajú možnosť víkendového doručenia. Tovar tým pádom doručujeme len počas pracovných dní.

Zoznam aktuálnych prepravcov a cien nájdete v sekcii Doručenie a platba.

Pošta sa štandardne riadi podľa PSČ. Tento údaj vo formulári bude smerodajný pre prepravcu a podľa neho vám zásielku dodá na príslušnú poštu. Pokiaľ ste neobdržali avízo o uskladnení objednávky na pošte neváhajte nás kontaktovať a preveríme kde sa váš balík aktuálne nachádza.

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na info@matchaday.sk.

Ak máte akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) neváhajte sa čo najskôr obrátiť na náš zákaznícky servis. Žiadosť nám zašlite na mail info@matchaday.sk s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu, Vašu žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní, a to v priebehu niekoľkých hodín.

Výmena tovaru nie je možná. Tovar je možné len vrátiť a následne si môžete objednať iný. Vrátenie tovaru sa nevzťahuje na otvorený či použitý tovar, ktorý bol týmto počínaním znehodnotený a nemôže byť opätovne predaný . Pre vrátenie tovaru odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis na email info@matchaday.sk.

Ak ste tovar neobdržali do 3 pracovných dní od obdržania emailu o jeho expedícií neváhajte nás kontaktovať na tel.č. 0910 510 560  alebo nám napíšte na info@matchaday.sk.

//